Rss Feed
  1. mmg benar dan ini bukan cerite sains fiksyen arahan Steven Spielberg. ini adelah mengenai perginye satu bulan yg penoh dgn barakah dr ALLAH swt. saye terase sgt2 rugi karena x dpt memanfaatkan bln ni dgn sepenohnye. 



    bln ni r patotnye kite pg wat qiamullail.
    bln ni r patotnye kite pg solat tarawih.
    bln ni r patotnye kite bace + khatamkan Al-Quran.
    bln ni r patotnye kite wat amal jariah.
    bln ni r patotnye kite mencari Lailatul Qadar.
    bln ni r patotnye kite jaga kelakuan same ade secare zahir atau batin.
    bkn ni jugak r kite patot mengabdikan diri kpd ALLAH seakan2 kite akan mati esok hari.

    [tp ni x bermaksod bln2 laen xyah wat. kene gak wat. ape gunenye kalo wat kebaikan dlm bln Ramadhan je tp bln laen x? isk3. mende ni sbnrnye kene istiqamah.]



    tp kite dpt ke wat sgale ape yg ade diatas ni? heish. sdey2. sgt2 sdey. berdoa je r yg kite ni dipnjgkan umur dan dpt bertemu lg ngan bln yg mulia ini pd masa akan dtg. sesungguhnye kite ni makhluk ALLAH yg x ade pape dan hanye mampu mengharap dariNya setelah kite berusaha utk mendptkan ape yg kite nak tu.



    so saye xnak sentoh lg psl bln Syawal psl bln tu pown blom dtg lg. nnt2 r ek saye wat post mengenai bln Syawal. heeeeeeeeeee. 














    p/s: nak cite psl other things gak sbnrnye tp x jd r. rosak mood je cite.heeeeeeee. 


  2. 1 whispers:

    1. hanadiniy said...

      hahaha :D
      tau pun ko.
      ak pun rase menyesal sungguh tak dapat nak manfaatkn ramadhan ni dgn sebaik2 nye.
      bz ngn test kot :P
      ^^