Rss Feed
  1. Hari Raya Tahun Ini...

    Thursday, August 25, 2011




    motif : nak tunjuk yg saya ada fesbuk dgn twitter. pffftt. (-_-)

    sebab sebenar : raya kat hospital tahun ni. rujuk post ini.

    perasaan : tiada. LANGSUNG TIADA.

    harapan : nak masuk UPM cepat2. secepat yg boleh.

    konklusi : sumpah tak tau. BLANK.
    _______________________________________________________

    *ini bukan post menarik simpati bagai. ini hanya satu bentuk luahan perasaan. kalau org lain boleh post pasal kpop, buah hati yg takkan dapat, politik kotor, cerekarama, gambar2 bogel, haiwan2 comel, manik2 buatan tgn, makanan berkolestrol tinggi, bla bla bla... kenapa pula saya tak boleh nak luahkan hati yg duka ni? GET A LIFE HATERS, please. 

    *plus, [sama mcm ramai org kata] ini blog aku, lantak ah aku nak tulis hape!

    *selamat hari raya in advance, kot2 saya lak yg mati esok.

  2. 0 whispers: