Rss Feed
  1. Wishlist Again

    Monday, February 6, 2012

    dulu2 pernah buat post pasal wishlist jadah ni tp waktu tu ditaip tanpa menggunakan kewarasan minda yg matang. makanya post kali ini akan menceritakan item2 yg boleh dibeli dgn bajet yg [maybe] sikit. sebagai peringatan : ini wishlist jangka pendek. mungkin utk 4 - 5 tahun yg mendatang. 


    believe me when i say this, aku akan post ni bila birthday aku dah dkt utk 4 - 5 tahun berturut-turut, dgn harapan yg sgt tinggi. 


    ... ... ... ... ... ...


    1) Camera
    - it's neither the typical camera or compact camera. aku memikirkan yg ala2 hybrid. stail mcm compact tp interchangable lens. preferrably nikon1 j1 kaler putih. hikhik. in the end, asalkan dpt kamera sebijik pun aku dah bersyukur.




    2) Full Harry Potter Book Collections
    - oooooh yes. aku sebenarnya fanatik HP tp kekangan2 keluarga, duit dan sebagainya membuatkan aku hanya mampu meminjam buku org. setakat ni dah ada Deathly Hallows [kakmuni belikan] dan Goblet Of Fire [kak ida bg hadiah]. waiting in the line is Philosopher's Stone, Chamber Of Secrets, Prisoner Of Azkaban dgn Half Blood Prince.




    3) Trench Coat/Korean Jacket + Varsity Jacket [optional]
    - jgn salah fhm dgn korea yg aku tulis tu. aku tak minat langsung korean-related things tp dah nama menatang ni korean jacket, takkan aku nak sebut mende lain lak? org takkan tahu. then, varsity jacket pun baru2 ni nmpk sgt menarik. yg optional tu kat varsity jacket sahaja. yg nak sesangat beli adalah trench coat/korean jacket tu. motif? yelaaaaah. aku kan bercita-cita utk pg dinner2 org feymes takpun tgk teater kat Istana Budaya, mesti nak pakai something yg menarik2. ngeh ngeh.






    4) Vendetta Mask [optional]
    - yg ini aku tak tahu langsung apa function dia dlm kehidupan aku tp aku anggap ini sbg must-have sbg koleksi! yey!




    5) Boatshoe [optional]
    kasut. baru2 ni aku gilakan kasut tp sekali lagi, kekangan duit menjadi halangan besar. motif aku nak kasut ni? pasal kasut ni menarik. haha. plus agak menepati cita rasa hati aku ni. setakat ni aku hanya ada normal converse shoes tu je. itu pun kakmuni dgn abg ajohn yg belikan pasal aku kat asasi dulu2 pg kelas pakai sportshoes cap ayam je.




    6) Full Hungry Games Book Collections - DONE!
    - yg ini aku kena beli. asalnya nak beli yg first book je pasal tak tau kewujudan yg lagi dua. in the end, aku nak gak ada ketiga-tiga collections. yeah!




    7) Laptop [optional]
    - yg ada ni okey je lagi tp tak menepati citarasa aku. aku sedang memikirkan utk membeli Acer Aspire S3 Ultrabook pasal lappie tu nmpk mcm byk kriteria yg aku suka. plus, Blogserius pun recommend lappie ni. mcm utk kamera td jugak, kalau dpt apa2 lappie pun aku bersyukur asalkan item yg aku dpt tu lappie. kalau dpt la, kalau tak dpt pun boleh je aku continue pakai laptop yg skrg ni. 




    ... ... ... ... ... ...


    itu je. heee.
    *in the end aku dpt merasakan yg kebanyakkan drpd wishlist aku akan beli guna duit sendiri. -.-

  2. 0 whispers: