Rss Feed
  1. MMMR KC + FESTIK

    Monday, April 9, 2012

    mintak maaf kepada pembaca yang setia [kalau ada] kerana dah lama sangat tak update blog. antara sebab-sebabnya adalah kekangan masa dan kekurangan idea/bahan untuk menulis.
    okey. abaikan bebelan tu. sekarang ni... apa maksud MMMR KC dan FESTIK?


    MMMR KC = 
    Majlis Makan Malam Rasmi Kolej Canselor

    FESTIK = 
    Festival Teater Interkolej


    ya. saya join dua2 program ni setakat ni dan mungkin ada lagi program yang bakal menjelma. huhu. untuk MMMR, saya jadi AJK Unit Persembahan + MC latar + Penyanyi [Duet "Hati Emas" & Trio "Muda"] dan untuk FESTIK pulak saya pegang watak Tuk Siak [Teater "Gelanggang Tuk Wali"]


    memang tak dinafikan yang dua2 program ni membuatkan saya sibuk seboleh-bolehnya tapi pengalaman dia memang menarik. kiranya untuk masa2 akan datang boleh la buat apa2 yang patut dulu pasal pernah handle sekali. huhu. rasanya sangat2 malas nak mengulas dengan lebih panjang. tengok2 gambar pun jadi lah kan? heee. enjoice.


    kita mulakan dgn MMMR dulu. yang ada gambar saya sikit je. ni jelah antara yang sikit2 tu. haha.
















    yang utk teater haritu gmbr tak banyak, pasal tak ramai yang nak amek gmbr. huhu. ni je lah yang ada.






    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


    ada janji kat Syasha nak cite pasal apa yg berlaku time teater haritu tapi nak cite kat sini macam public sangat pulak. 


    Syasha, nanti aku jumpa kau... aku cite ea! huhu.




  2. 2 whispers:

    1. Dini said...

      syasha = syafiqah shafie? peliknye panggil dia syasha. haha

    2. not syafiqah shafie laaaa. somebody else. kawan aku. haha.