Rss Feed
  1. Harry Potter Appreciation Post

    Thursday, July 21, 2011

    selain Glee, obsesi saya yg lain adalah Harry Potter. saya membesar dgn cerita ni. saya baca karya2 HEBAT JK Rowling ni dari awal sampai akhir. buku Deathly Hallows [English Version Adult Edition. *mcm lucah lak gayanya. -.-] tu saya baca lebih dari sepuluh kali. SIYES! 


    gara2 filem last dia ditayangkan 14 Julai aritu kat Malaysia, maka saya buat satu post utk cerita tu. cerita tu pada dasarnya membuat saya punya zaman kanak2 + persekolahan saya [yg dikawal oleh semua org, yg dikawal oleh sekolah] menjadi lebih bermakna. 


    tak dapat jelaskan dgn kata2 ttg perasaan saya terhadap fenomena dunia yg hangat ni. SPEECHLESS. maka, jemputlah tgk gambar2 ni. hikhik.


































    sob sob sob. T_T
    anyways, i wanna talk about Twilight. kalau korg rasa Twilight best sgt, takyah laaaaa nak kutuk2 cite yg lain. aku cukup pantang bila org kutuk2 Harry Potter & Glee ni. rasa nak terkam je tapi bila fikir2 balik, itu hak korg. biarpun hak korg tu untuk mengutuk tu ada, kiranya aku pown boleh ah kutuk2 cite korg? kan kan? KARMA'S A BITCH, okey? 


    maka, jgnlah nak kutuk2 sgt ni. aku tak kutuk korg, korg tak kutuk aku. kan lebih senang begitu? :D
    tu je utk post kali ni. ASSALAMUALAIKUM.








    pakar konspirasi,


    - i'll be my own saviour -


  2. 0 whispers: