Rss Feed
  1. Dari Bilik 93, Blok Murni, Kolej Canselor

    Saturday, September 24, 2011

    ASSALAMUALAIKUM
    dan salam sejahtera [pasal kwn non-Muslim dah ramai. =)]


    mintak maaf sgt2 kat blogreaders sekalian [kalau ada], pasal tak dapat nak update blog. ye saya tau dah berminggu jugak laaaa saya tak update blog. saya nak menyatakan disini bahawa saya agak busy utk awal2 bulan saya di UPM ni. kenapa?



    • ada orientasi universiti [seminggu weh. SEMINGGU]
    • ada orientasi kolej [ini tak pasti sgt bila. ke dah buat ea? hurmmmm]
    • ada orientasi blok [pun dekat2 seminggu gak]
    • ada perkampungan canselor [a.k.a hari sukan kolej]
    • ada malam tunas putra/budaya
    • ada assignment yg kena dpt approval lecturer dulu
    • ada pameran biro 
    • ada persembahan bagai [banyak lak tu. ye lah kaaan, pasal saya ni dah jadi org kebudayaan kat UPM ni. tapi saya tak mengeluh pasal saya suka! benda2 ni yg saya nak join dari SEKOLAH MENENGAH lagi patutnya. XP]



    ini sahaja utk bulan ni. kalau bulan2 depan tak tau laaaaa. hahaha. jadi anda faham tak agaknya kenapa saya tak update blog? kalau faham......nice one lah! :) 


    selaku pengurus Grup Teater Amar a.k.a Kelab Teater, buat masa ni [biarpun Festival Teater Inter Kolej buat bulan 3 tahun dpn] saya berharap dapat ah jadi salah satu org yg menyumbang kpd kemenangan kolej. dulu time sekolah, semua ikut pilih bulu je....pilih pasal itu kawan laaah, pilih pasal dia anak cikgu laaah, dan alasan2 yg lain. oh well, mmg UPM ni tempat saya nak tunjuk bakat pun! yes! 


    gambar2 UPM mmg saya tak dapatla nak upload pasal belum ada kamera lagi...[ehem, ada hint disitu.] maka sementara ini tggu je lah update yg seterusnya. okey? :)


    p/s : saya dah ada fixie kuning-hitam satu. kau hado? non hado! haha!


  2. 2 whispers:

    1. cehwah molaa....kalau jadi pengurus boleh berlakon tak? please upload barang se atau due video buat tatapan readers okay!

    2. EG said...

      pergh, mola dah main fixie dah. btw, goodluck la with your study. senang2 datang shah alam lagi. kih3