Rss Feed
  1. aku adalah MC manager [bersama Yap Ee Jia]. dihari kejadian, Ee Jia yang banyak bergerak tapi sebelum hari kejadian, aku yang siapkan sebahagian kerja. pembahagian tugas katanya.

    tugas aku adalah menyediakan teks MC, teks bacaan doa, teks penyampaian anugerah, teks ucapan wakil pelajar tahun akhir, teks ucapan pengetua [yang 5-6 kali suruh tukar teks], teks ucapan VVIP [yang datang 1 jam lewat. TERIMA KASIH DATO!] dan teks2 lain yang berkaitan.

    perasaan aku terhadap majlis? tiada. aku tak dapat nak komen pasal aku dapat rasakan yang HAK BERSUARA AKU DISEKAT OLEH PIHAK ATASAN.

    apa-apa pun, ini je gambar yang sempat diambil. sekian.


    Team Protokol
    [dari kiri] : aku, Am [runner], Syafiq [runner], Aina [MTM pemantau], Oja [Floor manager]. Awan [MTM pemantau], Azlin [Stage manager], Amet [Technical manager], Ee Jia [MC manager]

    bersama Floor manager [Oja]

    bersama MC latar [Neng Nazirah]
    p/s: senyuman paling manis itulah adakalanya menyimpan sakit hati yang paling dalam dan derita yang paling pahit.

  2. 0 whispers: