Rss Feed
  1. This Is Real. This Is Me. [Part 2]

    Tuesday, April 26, 2011

    mane part 1? ofkos ade. yg slalu bace blog ni tau ah kot. yg baru2 bace boleh2 lah tgk blk kat sini. :D


    gmbr2 credits to Dini Jamil dan akaknye. 
    enjoy. 




























    ignore the hair. x perasan lak sampai camtu skali tutup dahi. XD
    kot2 ade yg nak amek model baju kanak2, boleh lah contact2 saye kat sini ye? hakhak! XD
    tu je. ASSALAMUALAIKUM.


    p/s: saket kaki wooooooo~ :'(

  2. 3 whispers:

    1. Lulu Caldina said...

      itu maknanya rambut panjang..ekeke

    2. kalau model rambut boleh ke cik lulu? XD

    3. Dini said...

      *aku dh baca ni haritu, tp segan nak jadi first commentor. heheh mengada sikit.

      kann? sakit gilaaa kaki kan! haha. oh, dan. semenjak aku baca post ni 3 hari lepas, everytime aku betulkan rambut student aku yg menutup dahi, aku akan teringat kau. hahahaha