Rss Feed
  1. *Drool*

    Wednesday, June 29, 2011

    maka mengalirlah air liur kamu tatkala menatap gmbr2 ini. tribute to chocolate lovers and chocaholic! XD





















    thanks dear tumblr. love you. visit mine kalau nak! [klik sini]
    diingatkan agar gmbr2 atas ni TIDAK dimasukkan ke fesbuk. 
    JANGAN sama sekali. 
    telah menjadi peraturan para2 tumblogger utk tidak mendedahkan apa2 ke fesbuk. 
    harap2 anda dpt follow mende yg sama. 
    tu je. ASSALAMUALAIKUM.






    pakar konspirasi,


    - i'll be my own saviour -

  2. 3 whispers:

    1. kiki said...

      eh yeke gambo2 tumblr xleh letak kt fb? hoho baru aku tahu. hikhik. ok kuno jap

    2. boleh je letak tp kang ramai lak nak masuk tumblr pastu tumblr jadi mcm fesbuk.

      tumblr xde sape kot nak judge kite. sume support je.
      fesbuk je yg kite ckp sikit sume nak condemn.

      pasal tu baek jgn kenalkan tumblr kat fesbuk. XD